Tips!

Någon som är nybörjare på bilder ?? Nu ska jag förklara hur man gör ! :)
När du ska ta själva bilden på msp så trycker du på PrtScrn

Och när du har taggit bilden går du in i paint eller photoshop.
Nu ska jag visa hur det går till i paint :
Du trycker på Ctrl+v så kommer det du har kopierat upp :
Och sen Beskär du det du vill ha med.  

Och sen trycker du på Beskär igen
Och sen sparar du 
Hoppas att ni kommer förstå :)
;**
Fanny39
2011-08-12 @ 13:49:05
URL: http://fannylovestar.blogg.se/

det var en bra förklaring tycke jag

m0000
2012-09-30 @ 17:37:58

hej jag heter m0000 på msp skulle vara roligt om nån ville va me i min klubb coconat klubben sök då de så e ni snälla !!!!!!! hälsningar m0000




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0